Commercial news from Israel - 30th September 2024

30 ספטמבר 2024

חדשות נדל"ן מסחרי 30.9.24

חוזק השרשרת הוא כחוזק החולייה החלשה.

בעוד שמערכות האבטחה הארגוניות מתמקדות בשליטה פיזית ובסייבר, הסכנה יכולה להופיע, ובכלל טמונה, בפתח קומתי צר ולא מפוקח שבו עוברות תשתיות תקשורת, מה שמכונה פיר או ארון התקשורת הקומתי.

גישה לא מורשית לפיר זה עלולה להפוך אותו לנקודת חולשה קריטית לארגון!

גורמים עוינים יכולים לנצל את הגישה החופשית אליו כדי לבצע האזנה לסיבים אופטיים, ליירט מידע רגיש כמו מיילים, שיחות טלפון ונתונים מסחריים, וכל זה מבלי שדיירי הקומה יהיו מודעים לסכנה.

בניגוד לדעה הרווחת סיבים אופטיים אינם חסינים לחלוטין. גורם זדוני עם גישה לפיר יכול להשתמש בציוד מתאים להאזנה לאותות בלי לפגוע בסיב עצמו, ולאסוף מידע קריטי.

וכמו החץ שפגע בעקבו של אכילס בפוסט הקודם, כך גם פריצה פשוטה לפיר התקשורת יכולה לגרור גניבת נתונים, השבתת מערכות ובכלל לנזק עצום.

כיום, המצב ברבים מבנייני המשרדים רחוק מלהיות משביע רצון בכל הנוגע לאבטחת פירי התקשורת הקומתיים. בפועל, רוב הפירים נותרים פתוחים, בדרך כלל לא נעולים וללא הגנה מספקת, מה שהופך אותם לנקודת תורפה אבטחתית ולפגיעים מאוד לכל מי שמעוניין לגשת אליהם.

חלק מהאתגר נובע מכך שבבניינים פועלים גורמים רבים ושונים שמספקים שירותי תשתית כגון חשמל, תקשורת, אינטרנט ועוד, וכל אחד מהגורמים הללו נדרש לגשת לפירים לצורכי סלילה, תחזוקה שדרוגים ועוד.

מכיוון שאין פיקוח ואכיפה מספקים על הגישה לפירים, נוצר מצב שבו כל מי שיש לו גישה לפיר יכול להפוך לאיום ממשי. במקום שהגישה תהיה מבוקרת ומפוקחת, כל אחד עלול להשתמש בגישה זו כדי לבצע האזנה לסיבים, להפר את פרטיות הדיירים, לשאוב מידע רגיש ולפגוע בחברה.

יחד עם גיל ואיתי שותפינו, בשנים האחרונות חקרנו ולמדנו לעומק איך הופכים את פיר התקשורת שלכם מבטן רכה לנקודת חוזק!

בפוסט הבא נחשוף בפניכם פתרונות מפתיעים שיעניקו לפיר שלכם שכבת הגנה נוספת שתשאיר את הפולשים בחוץ ובנוסף תוכלו להרוויח מכך גם כלכלית. תרימו טלפון לתאום פגישה.

נדל"ן מסחרי בישראל

מבנה נדל"ן (כ.ד) בע"מ התקשרה עם פתאל וורקספייס שותפות מוגבלת ו-סוויצ אפ בע"מ בהסכמי שכירות וניהול בבנייני המשרדים בפרויקט הסוללים בתל-אביב. על פי ההסכם ישכרו השוכרים 24,500 מ"ר בבנייני המשרדים ו- 210 מקומות חניה, לתקופה של 129 חודשים, בתמורה שנתית ממוצעת בסך כ- 45 מיליון ₪ (לדיווח

נדל"ן מסחרי מעבר לים

חברת בת של ג'י סיטי בע"מ התקשרה במכתב כוונות לא מחייב למכירת הנכס Flora Shopping Center  בפראג, צ'כיה, תמורת כ- 232 אירו

נדל"ן בכותרות

רמי לוי ומיקי נעימי זכו במכרז באזור התעשייה הר טוב (גלובס).

תמיר בן שחר: בישראל ייבנו בשנים הקרובות כ-90 מרכזי מסחר (גלובס).

גיא בטוח: אחרי שהמלחמה תסתיים יהיה "בום", וזה הסקטור שיושפע לטובה (גלובס)